Afdeling

Lokalafdelingen dækker Albertslund, Glostrup og Vallensbæk og består af cirka 160 medlemmer. Enhedslistens største styrke er vores medlemmer. Som medlem har du mulighed for at være med i et levende partidemokrati og en masse forskellige aktiviteter som f.eks. at deltage i din lokalafdeling eller centrale udvalg. Et levende parti har hele tiden brug for at udvikle sig. Her kan du som medlem hjælpe til – lige fra at forme vores politik til at deltage i valgkampsarbejdet.

Det er ikke et krav, at medlemmer også skal være partipolitisk aktive, men muligheden er der og man bestemmer selv, hvor meget energi man vil lægge i arbejdet.

På generalforsamlingen i 2012 blev det besluttet at lave en baggrundsgruppe for Glostrup, i daglig tale kaldet kommunalpolitik gruppe.

Alle medlemmer af Enhedslisten Albertslund som er bosiddende i Glostrup kommune, er meget velkommen til at deltage i møderne.

Gruppen mødes om mandagen inden kommunalbestyrelsesmødet om onsdagen, her vil vi gennemgå dagsorden samt diskutere forskellige politiske tiltag.

Kontakt gerne Kirstina hvis du vil deltage.